maiGeta
:[maiGeta's Tabs]: FMZ TowerOfHanoi Quran Explorer PrayerTimes Dunia Akhir Zaman Mobile Azan
/* FB COMMMENT KT CNI...STILL XTAU APPEAR KTNA */

{}

makin menjadi2 kekejaman CU terhadap pelajarnya..
ia seakan2 menjadi rutin bgku pd setiap mnggunya,
meniti hari2 selasa rabu dan kamis acapkali dgn quiz,test asemen n lab yg xpernah sudah..
andaikata kuasa berada ditgnku, ingin sekali ak mencekak leher Dean department dan mmberi sdkit tazkerah onli9, agar kelak dy lebih prihatin terhadap kebajikan pelajar n berpada2 sket dlm mghentam pelajar2nya..
masakan tidak,xpernah lg ak merasakn aman utk belajar since terlibat dlm dunia akademik rekrut di TUC hngga ke UC..
ak akui, ak jrg ke kelas menikmati kemengantukkn dan kelalokan bersama pelajar2 msia laen d dlm kelas... honestly,bkn ak xingin ke kelas,ak ingin sgt menghadiri kuliah2 itu sume kerna mak dan abh ak sndirik pesan suatu msa dlu sebelum berangkat menjadi tanggang..:

"nnt kt sna,jgn dok culas2 kelas,p klas,kalu xp nnt merit pa sume xckup,nk kna repeat la apa laa..ssh nnt.."

jujur ku ckp ya.. apa itu merit pon ak xtau,smpai ke CU pon ak still xtau cne nk kira merit..
tp cm mna abh ak sndrik leh tau ap tuh merit..??
huuu...terer gak bpk ak nih,tp mmg dy terer pown..
walaupon kmi org kg,tp bpk ak alert gak bab2 general knowledge nih..

"nnt nk blik msia nih,naek flight pa..?? emirates?american airlines??"

wuuhhh...mna bpk ak tau nih??tau plak dy bab2 airlines nih,
oh k..myb bg sstgh org akn anggap bnda ni cap aym,tp bg ak,ak sgt proud of my dad,bkn asai dr org yg educated,hnya penduduk2 msia yg ingin berdiri sama rendah but duduk lebey tnggi sket..
recently,dh reti ckp org puteh sket2,dah tau bnyk bnda psai canada,n plg ak xcaya ritu msa blik,
bpk ak mskkn special utk ak...xpenah2 pon b4 nih..wuuu,teharu nyer..

npe ak citer psai bpk ak nih..??
sbb i miss him so much..!!
npe xkol..??
sbb xtau nk ckp pe bla smbg,dua2 blur...br stat smbg sket,nnt mula la..

"haaa,ni mak nk ckp.."

padehal mak ak kt dapor kot,xtau pon yg bpk ak tgh kol ak..

ego eh???
bkn ego...tp dh mmg kaum adam cni,
xtau la kalu korg anggap ak ni bodoh sombong or watsoever,tp mmg cni perangai org laki.
ops,myb bkn sume,ak ngn bpk ak je kut..tp xpe,ak suka gk cni,arap muka ja brutal, tp actuli dy pon rindu kt ak gak...ngee~
bla dok jauh,slalu la bpk ak tny2 akak ak,
"org jauh ada kol x..?"

"alaa,apa kta kalu abh yg p kol dy.."

"dy tgh sebok stadi kut..xpown dy xdak dwit..nk kna post dwit nih.."

tegelak2 ak dgr bla akk citer cnih..
haihhh..ssh guh,kalu dua2 ati keras ni kn,sorg pon xmo ngalah...
tp tedetik gk lam ati,besalahnya ak,
supposely jgn smpe parents ak yg kol ak,ak ni sbgai ank yg ptot tny kabar dorg..ampunkn dosa2 ceq mak abh..
ermm...tgk la cne nnt,kalu dpt hidayah,nnt ceq kol eh abh...~ toink3...

p/s: sok raya aji,so a perfect tyme to kol family..
p/ss: tp xdak koling kad..kna pow tokan koling kad nih.. milan..!!! where art thou...???!!
p/sss: idop bgaikn org sasau pabila tyming idopku kucar kacir sjak memenjak nih.. tiada lg eksesori di tgn.. sob3..



.

8 komentalis:

i shud print dis out n give it to ur dad lahh. lols.


jahahaa...
ko jgn,dy pon dh tau wey psai blog2 nih..i mean,tau sebut la,ap tuh blog dy pon xtau actuli ak rsa...

oh dad..!!~


geek aku blk msia dec ni aku pi la melawat kulim sat, bg bapak kau tgk benda ni. =p *blackmail*

terharu aku bace. seb baik kat library. heh.

klau ade like button kat sini, lama dh aku click.

it's ok to be egotistic, as long as kau xego dgn bini sdiri nnt.


hahaha..bapaknyer mmg gtu...mcm xphm..tp apapon dia seorg yg abh yg pnyayang...smlm dia dok cita napa dia xbg adik p main bola ms kecik2 dulu..n i hope u realize napa dia buat suma tu dulu..juz 4 u..4 ur future yg lbh brite..idup abh kita!!!;p


nerd..ego ngn bini???jahahhaa...
xbaek woo egois2 nih,sket2 xpa r,tp kna bertmpat gk,xle maen sembrono ja nk practicing egois nih..

akaknyer...!!
abh xreti bca blog kn???
dy xtau kn psai entry nih..??
don't said u elaberate kt dy psai bndalah nih...
aagagagagaaa...ni yg segan nk post psai family nih..~


hahaha..megat.. aku baru ja baca.. last post aku pon pasai bapak aku.. aku igtkan family aku xtau aku da blog.. tup2, ada kwn aku tunjuk blog aku kat adik aku.. wakakaka.. apa lagi.. malu sial cakap ngn bapak aku pas2.. tp ku cakap gk.. sbb rindu.. tp maybe pasai ego(org laki), aku xpernah cakap aku rindu/sayang ayah aku.. tulis dalam blog mampu ah.. haha..
nyway, gud luck ngn finals~


megat.
hang berjaya mengeluaqkan air mata ceq mlm2 nih.
dok tergelak sakan dlm bilik cam org pa ntah ceq pon tak taw.
good post syeikh.
lelaki ngan lelaki ego memang tggi kut.
Good luck exam jugak wey.
peace out!*jgn g cekik dean sudah lah eh.


acap,ak rsa kn,kebrutalan lelaki bkn terletak pda keganasannya,tp ia bergantung kpd sejauh mna dy mmpu mngawal dirinya dr sifat 'ego' itu sndrik...

mbak ishida,npa en sih nanges2 mlm2 buta ni kok..??mbak kangen sama org jauh eh..??waduh2...bangat ni sih...
mas mna plak lho yg merasuk mbak utk kangen banget sih..


/* FB COMMMENT KT CNI...STILL XTAU APPEAR KTNA */

[:] jerit jerut [:]

.



{:: man Ana ::}

My photo
-[maiGeta Al-Quleimi]-, {QodahunDarulPeace}
air perahan yg mnjadi neraca justifikasi Allah adalah sebuah keikhlasan.. bkn yg laen, bkn yg laen megat...

{-:: KeySasianz ::-}

{-:: merpati futeh ::-}

Flowers in my mind